Pausefisk

Posted on

Lige nu har jeg gang i 1000 ting – 2015 suser forbi lidt hurtigere end jeg kan følge med. Der sker rigtig meget på jobbet. Der sker rigtig meget på sygdomsområdet – både godt og skidt, dog mest godt. Jeg har travlt med patientforeningsarbejde, måde indland og udland, og er lige nu ved at forberede oplæg og andre opgaver til 2 konferencer i november og februar.

Men jeg lukker nu ikke ned – jeg genopstår i andre rammer lige pludselig…. nok først i 2016 og så har I sikkert glemt alt om mig. 😉 Hvis ikke, er I mere end velkomne igen. Jeg kan følges på Instagram, hvor jeg morer mig med dit og dat. Følg brødkrummerne her til venstre.

Pas godt på jer selv og hinanden. Vær overfor andre, som du gerne vil have andre er overfor dig – hvis vi alle gjorde det, ville verden være et meget bedre sted at være. ❤

Skriv en kommentar